خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

وعده‌های غیرقابل اجرا نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۹۵۷

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: دولت تنها درصورت ضرورت به مردم وعده انجام کاری را داده، در غیر این صورت وعده های غیر قابل اجرا نمی دهد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در شورای برنامه ریزی و توسعه همدان اظهارکرد: در سالیان گذشته فضای بی اعتمادی در سایه وعده های داده شده و انجام نگرفته در کشور شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: سفرهای دولت که با عنوان کاروان تدبیر و امید صورت می گیرد بر پایه نظامات جدیدی پیش می رود و این کاروان جز در ضرورت ها وعده مجددی نمی دهد که قابلیت عمل نداشته باشد.

وی گفت: کاروان تدبیر و امید تلاش می کند مجموع طرحهای عمرانی و در حال اجرا را که از پیشرفت فیزیکی بالای 70 تا 80 درصد برخوردار است با کمک دولت و تخصیص منابع از سایر ردیفها و امکاناتی که در اختیار رئیس جمهوری و در ردیفهای متمرکز هست را در دوره زمانی کوتاه به سرانجام برساند.

وی افزود: البته این طرح ها نیز باید به گونه ای باشد که در زندگی مردم، تامین معیشت آنها و ایجاد اشتغال نیز تاثیر گذار باشند.

معاون اجرایی رییس جمهوری تصریح کرد: چنانچه طرحی با پیشرفت اندک ولی دارای اهمیت فوق العاده ای باشد می توان به آن پروژه هم منابعی اختصاص داد که مردم زودتر به خدمات مورد نظر برسند.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی در حوزه اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای نیز این سیاست مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: البته با این تفاوت که در سفرها رییس جمهوری با تخصیص 100 درصد منابع موافقت می کنند و در سال بعد هم تعهد می کنند، تخصیص 100 درصد صورت گیرد.

شریعتمداری تصریح کرد: در این سفر آنچه که در حد توان دولت و در حد منابع و ظرفیت های موجود است، در استان پیش بینی و مطرح می شود.

در این جلسه که روز یکشنبه با حضور اعضای شورای برنامه ریزی به بررسی طرحهای پیشنهادی برای طرح در سفر کاروان تدبیر و امید به استان پرداخته و پیشنهادهایی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز