خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی از مدال آوران و حامیان مالی تیم رباتیک دانشگاه آزاد تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۸۵۸

اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی که با ابتکار، جدیت و دانش خود، سرفرازی را برای ایران به ارمغان آوردند

ایلنا: مراسم تجلیل از مدال‌آوران و حامیان مالی تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی 2015 چین با حضور ،دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد ، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری، دکتر محمد دادگان معاون ورزش دانشگاه ، روسای دانشگاه های آزاد واحد قزوین، پرند و یزد و حسن جلینی مدیر ارتباطات گروه خودرو سازی سایپا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

به گزارش ایلنا: در ابتدای مراسم دکتر حمید میرزاده  ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک به برگزیدگان این مسابقات اظهار کرد: سرآمدی و سرافرازی حق ملت ایران است و هر فردی در هر حرفه و جایگاهی که بتواند نام ایران را بلندآوازه سازد، شایسته قدردانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رشته رباتیک را یکی از پرجاذبه ترین رشته‌های چندنظمی دانست و گفت: از مدیران و حامیان مالی که بسترهای لازم را برای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم کرده‌اند و همچنین از اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی که با ابتکار، جدیت و دانش خود، سرفرازی را برای ایران به ارمغان آوردند، قدردانی می‌کنم.

در ادامه مراسم ، دکتر داوود ثمری رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از حمایت‌های دکتر میرزاده و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و گروه خودرو سازی سایپا به عنوان حامی مالی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: حمایت صنعت از دانشگاه در زمینه های علمی و ورزشی می تواند بستر ساز شکوفایی استعداد های جوانان کشور عزیزمان باشد.

رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در مسابقات جهانی رباتیک 2015 که در کشور چین برگزار شد، 300 تیم از 47 کشور حضور داشتند و این مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی توانست چندین مقام ارزنده به دست آورد.

دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز در سخنانی گفت: مسابقات امسال در چین با شگفتی های زیادی همراه بود و ما در این مسابقات توانستیم با تکیه بر دانش بومی و حمایت های مالی و معنوی گروه خودرو سازی سایپا در بخش های مختلف  4 مقام اول و 2 مقام دوم کسب نماییم.

در حاشیه این مراسم حسن جلینی مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودرو سازی سایپا که به عنوان حامی مالی و معنوی تیم دانشگاه آزاد واحد قزوین حضور یافته بود، گفت: هدف گروه خودرو سازی سایپا از حمایت تیم های ورزشی و علمی ، ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه در زمینه توسعه کارآفرینی و تسهیل و تشویق و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان جهت ارتقاء  هرچه بیشتر دانش صنعت خودرو سازی در کشور می باشد.

وی افزود: اهمیت اقتصادی دانش، هنگامی آشکار می شود که از آن در بهبود بخشیدن تولید استفاده شود به همین دلیل جریان دانش و انتشار تکنولوژی اهمیت زیادی در صنعت کشورمان داردو امیدوارم با بهره گیری از پتانسیل علمی و دانشگاهی شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت خودرو سازی داخلی باشیم.

در پایان  این مراسم، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از مقام‌آوران و گروه خودرو سازی سایپا به عنوان حامی مالی تیم رباتیک دانشگاه آزاد قزوین  در مسابقات جهانی 2015 چین، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آورد .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز