خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت رجا در گفت وگو با ایلنا :

خسارت سانحه گرگان- اینچه برون قابل توجه نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۸۶

مدیر عامل شرکت قطارهای مسافری رجا با اشاره به علت سانحه قطار گرگان – اینچه برون در آخرین گزارش های به دست آمده، گفت: طبق گزارش نهایی تهیه شده توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران علت سانحه به سرقت رفتن پیچ و مهره های ریلی در محدوده ایستگاه یانپی – پتروشیمی بوده است.

حسن موسوی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: متاسفانه پیچ و مهره های ریل در این محدوده به سرقت رفته و بنابراین قطار در این نقطه از مسیر از ریل خارج شد.

وی با بیان اینکه واگن های آسیب دیده در این سانحه پس از تعمیر به ریل بر می گردند، ادامه داد: خسارت سانحه گرگان- اینچه برون و واگن های آسیب دیده چندان قابل توجه نیست.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه خسارت مسافران این قطار پرداخت شد، گفت: خوشبختانه برای مسافران این مسیر مشکلی پیش نیامد.

مدیرعامل شرکت رجا تاکید کرد: 7 هزار کیلومتر راه اهن ثروتی است که باید از آن محافظت شود اما این دست از اتفاقات در این شبکه حمل و نقل ریلی بسیار نادر است اما قطعا راه آهن روش های کنترلی برای جلوگیری از این سرقت ها دارد البته مسیر گرگان – اینچه برون مسیر جدید و کم ترددی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسافران و بومیان از قطارهای مسافری گرگان- اینچه برون استقبال کردند، گفت: تردد قطار مسافری در این مسیر از چند روز گذشته راه اندازی شده است و هنوز زود است که بخواهیم در این باره قضاوت و اظهار نظر کنیم.        

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز