خبرگزاری کار ایران

نرخ اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 700 تا 730 هزار ریال

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۴۹۰

قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز شنبه در اغلب نمادها کاهش یافت و هر برگه آن در محدوده 700 تا 730 هزار ریال معامله شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 24 مردادماه 1394، 119 میلیون و 750 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 547 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به 382 میلیارد و 630 میلیون ریال رسید.

در نخستین روز هفته، 11 میلیون و 740 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به ارزش 19 میلیارد و 80 میلیون ریال توسط معامله گران دادوستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد.

همچنین، شاخص فرابورس(آیفکس) که در ساعت اولیه معاملات روی 783 واحد ایستاده بود با افت 8 واحدی نسبت به ساعت پایانی چهارشنبه عدد 773 را نشان داد.

این گزارش حاکیست، سهام شرکت های سرمایه گذاری اقتصاد نوین و پس از آن باغمیشه و البرز بالک بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت های شمال شرق شاهرود، نیرو سرمایه و حق تقدم سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با بیشترین افت قیمت روبرو شدند

علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات( صندوق های قابل معامله) ETF به صندوق سرمایه گذاری اعتماد افرین پارسیان با خرید و فروش 5میلیون و 350 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 41 هزار و 90ورقه اجاره ماهانه رایتل بود.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه 26 مردادماه، متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز