خبرگزاری کار ایران

نسخه ویندوزفون همراه بانک سپه در دسترس عموم قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۶۹

رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: نسخه ویندوز فون همراه بانک سپه در دسترس عموم قرار گرفت.

ایلنا: رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: نسخه ویندوز فون همراه بانک سپه در دسترس عموم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، حسین صلواتی گفت: در راستای اجرای پروژه های نرم افزاری همراه بانک سپه (نسخه مشتری محور)، نسخه ویندوز فون همراه بانک سپه با تمامی امکانات موجود بر روی آخرین نسخه اندروید تهیه و روی سایت این بانک قرار گرفته است.
وی افزود: این نسخه قابل نصب بر روی گوشی هایی است که دارای سیستم عامل ویندوز نسخه های 8.0 ، 8.1 و 10 است.
رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: با توجه به اینکه این سیستم مانند بقیه درگاههای این بانک به صورت مشتری محور است ، مشتریان برای ورود باید از شماره مشتری یا نام کاربری و رمز اول درگاه استفاده کنند.
وی افزود: در صورتی که مشتریان تاکنون اقدام به دریافت شماره مشتری و رمز عبور خود نکرده اند، لازم است به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و پس از تکمیل فرمهای مربوط ، آنها را دریافت کنند.
صلواتی گفت: نصب برنامه بر روی سیستم عامل ویندوز فون، از طریق مرورگر گوشی امکان پذیر است.
وی افزود: این نسخه از 4 مردادماه سالجاری از طریق وب سایت بانک به آدرس www.ebanksepah.ir در دسترس عموم مشتریان و هم میهنان قرار گرفته است.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز