خبرگزاری کار ایران

ماموریتهای پست بانک مطابق با سیاستهای دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۱۲۶

وزیر ارتباطات و فناوری واطلاعات در مراسم تجلیل و معارفه مدیرعامل پست بانک با تاکید بر اینکه ماموریتهای پست بانک کاملاً با سیاستهای دولت یازدهم مطابق است، گفت: دولت یازدهم به مناطق محروم، مرزی، کمتر توسعه یافته و روستاها توجه ویژه ای دارد که پست بانک نیز برای آنها تاسیس شده است.

واعظی با استقبال از پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه تمایز بین ماموریت های بانک ها، اظهار داشت: با مشخص شدن ماموریت بانک ها بر اساس نیاز کشور، پست بانک به عنوان بانک تخصصی در حوزه خرده بانکداری، شناسایی می شود.

به گزارش ایلنا؛ وزیر ارتباطات با ابراز امیدواری نسبت به کمک وزارت اقتصاد و دارایی در تعیین مالکیت پست بانک، افزود: انشاالله دوستان کمک کنند تا نهالی که در گذشته بوجود آمده و به آرامی رشد می کند، به درخت تنومندی تبدیل شود و بتواند در آینده به عنوان بانک تخصصی در حوزه خرده بانکداری در مناطق محروم ارائه خدمت کند.

واعظی در عین حال از مسوولان پست بانک خواست سیاستهای خود را با سیاستهای بانک مرکزی همسو کرده و ارتباط نزدیکی با معاونت بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد داشته باشند.

وی با بیان این که تمام امکانات این وزراتخانه در خدمت پست بانک است، خاطر نشان ساخت: پست و پست بانک در بسیاری از کشورها همزاد یکدیگر هستند و در دو سال گذشته جلسات مشترک بسیاری جهت استفاده از امکانات مجموعه وزارت در سراسر کشور جهت خدمت رسانی پست بانک برگزار شده است.

واعظی بهره مندی از این امکانات را از مزیت های پست بانک برشمرد و گفت: با این امکانات تحولی در جهت خدمت رسانی بیشتر در روستاها و مناطق دور افتاده ایجاد می شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به ارائه اینترنت پر سرعت در 25 هزار روستا تا پایان سال جاری گفت: فرصت مناسبی است تا مدیران پست بانک همزمان با تجهیز روستاها توسط سازمان تنظیم مقررات، جهت خدمت رسانی در روستاهایی که تا کنون حضور نیافته اند، اقدام کنند.

وزیر ارتباطات همکاران پست بانک را امین صادق و درستکار برشمرد و ابراز امیدواری کرد در آینده پست بانک بتواند به عنوان بانک تخصصی ICT در کشور نقش آفرینی کند.

در این مراسم مهندس فرحی مدیر عامل جدید پست بانک نیز با تقدیر از زحمات مهندس حسن زاده به عنوان بنیانگذار پست بانک، با ابراز امیدواری نسبت به این که پست بانک بتواند بانک ارزش آفرین در بخش روستا و تخصصی در حوزه ICT کشور باشد، گفت: با کمک تمامی همکاران و تلاش در انجام وظیفه انشاالله پست بانک را به جایگاهی که شایسته آن است، خواهیم رساند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز