خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه ریزی ونظارت بر خدمات مسافری راه آهن:

هر ماه برای جابه جایی 3 میلیون مسافر ظرفیت سازی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۵۰۵

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن با بیان اینکه در حال حاضر برای دور دوم سفرهای تابستانی در شلوغ ترین مسیرها مثل تهران- مشهد در همین هفته ظرفیت خالی وجود دارد٬ گفت: راه آهن برای سفرهای تابستانی در هر ماه ظرفیت جابه جایی سه میلیون مسافر را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مرتضی جعفری با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، افزود: ظرفیت ایجاد شده به گونه ای است که در حال حاضر برای تمام مسیرها حتی تهران - مشهد هم در همین هفته جای خالی وجود دارد.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با بیان اینکه هر سال در ایام ماه مبارک رمضان درخواست سفر با قطار افت پیدا می کند و امسال هم این اتفاق افتاد٬ افزود: قطارهایی که در ماه مبارک رمضان از لیست و برنامه راه آهن خارج شده بودند پس از عید فطر مجددا راه اندازی شدند.

وی اظهار داشت: چنانچه ضریب اشغال صندلی افزایش یابد و درخواست سفر بیشتر شود، آمادگی داریم قطارهای اضافی و فوق العاده برای سفرهای تابستانی مردم در نظر بگیریم به طوری که 8 سرویس رفت و برگشت با 4 رام قطار در مسیر تهران - مشهد و یک رام قطار در مسیر تهران - قم در تعطیلات عید فطر سال جاری با استقبال مردم مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز