خبرگزاری کار ایران

حمایت عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با ایلنا:

ممانعت از ورود کالاهای خارجی در راستای حمایت از تولید ملی

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۳۸۴

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با حمایت کامل و جامع از تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کالاهایی که در داخل کشور می توان تولید کرد، به رونق تولیدات ملی کمک خواهد شد.

محمد قسیم عثمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت تولیدات داخلی، گفت: مهم ترین اقدام برای رونق بخشیدن به تولیدات داخلی، ممانعت از ورود کالاهای خارجی است.

نماینده مردم بوکان درمجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از "کمپین آری به تولید ملی"، تصریح کرد: ورود کالاهایی که در کشور ظرفیت تولید آنها وجود دارد، و اینکه نتوانستیم تولید کننده داخل را از ابتدا تا انتها حمایت کنیم، به تولیدات ملی خدشه وارد کرده است.

وی در ادامه افزود: حمایت بخشی از زنجیره تولیدات داخلی و به شکل مقطعی  سبب شده تا تولید کننده های داخلی نتوانند پیشرفت داشته باشند، در واقع حمایت جامع و کامل از بخش تولید نیاز است تا شاهد رونق باشیم.

عثمانی با تاکید بر ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخل، گفت: ضروری است تا فرایند تولید کوتاه و آسان شود برای اینکه تولید کنندگان مختلف در عرصه تولید قرار گیرند و در نتیجه مزیت رقابتی ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، یادآور شد: واردات کالا ها تنها به کالاهای چینی اختصاص نمی یابد، بلکه هر آنچه می توان در داخل تولید کرد نباید وارد شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز