خبرگزاری کار ایران

مومنی:

قشم پایلوت فعالیت های شیلاتی کشور می شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۰۵۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه تبدیل شدن قشم به عنوان پایلوت فعالیت های حوزه شیلات کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از قشم، حمید رضا مومنی در دومین نشست کمیته راهبردی شیلات که با حضور دبیر و چند تن از اعضای این کمیته در ساختمان مرکزی منطقه آزاد قشم برگزار شد، گفت: برای ارتقای فعالیت های شیلاتی، به بازاریابی پیش از تولید و اهمیت چگونگی بسته بندی، تبلیغات، قیمت نهایی و نحوه فروش آن، نیازمندیم.

 

وی به موضوع بازرگانی به عنوان یکی از مهمترین وظایف کمیته راهبردی شیلات اشاره کرد و یادآور شد:  کمیته راهبردی با شناخت رقبا، رفتار خاص خریداران، نحوه ارائه محصولات و همسویی با بازار نقش مهمی در تعیین سرنوشت فعالیت شیلاتی این منطقه، دارد.

 

مومنی با اشاره به سهم تعین شده 40 هزار تنی شیلات قشم، اعلام کرد:سازمان منطقه آزاد قشم با نگاه به افزایش این سهم تا 60 هزار تن و بیشتر از آن، آماده لکه گذاری زمین مورد نیاز برای فعالیت های شیلاتی در این منطقه می باشد.

به گفته وی، قشم موقعیت ویژه ای در حوزه شیلات دارد و چهار نقطه جزیره شامل باسعیدو، کندالو، دوستکو و سلخ و همچنین نقاطی از جزایر هرمز، هنگام و لارک برای فعالیت شیلاتی از شرایط بسیار ایده آل برخوردارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از فعال سازی پنجره واحد خدمات در این سازمان با هدف تسریع در ارائه خدمات به سرمایه گذاران واقعی و توانمند خبر داد و گفت: در حوزه شیلات زمین مورد نیاز به صورت اجاره ای در اختیار فعالان این حوزه قرار می گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت نگاه ملی سازمان منطقه آزاد در حوزه سرمایه گذاری ها اشاره کرد و گفت: در زمینه جذب سرمایه گذاران براساس استراتژی دبیرخانه مناطق آزاد کشور به اهمیت ارزش فعالیت ها در سطح کلان و ملی توجه ویژه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز