خبرگزاری کار ایران

علاقه مندی آلمان به توسعه همکاری های گمرکی و تجاری با ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۵۹۴

رئیس بخش اقتصادی و بازرگانی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران، علاقه مندی کشورش را به گسترش همکاری های گمرکی و تجاری با ایران ابراز کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی گمرک ایران، الیویر یورتف در دیدار با مجتبی شیشه چی ها مدیرکل دفتر همکاری های بین الملل گمرک ایران با استقبال از بسط روابط دو کشور، گفت: سطح کنونی روابط تجاری و گمرکی ایران و آلمان مطلوب نیست و ما امیدواریم پس از گفت وگو با مقامات و مراجع ذیربط، در جهت گسترش و توسعه روابط گمرکی و تجاری گام برداریم.

براساس این گزارش در این دیدار طرفین ضمن بررسی تعاملات گذشته، به ویژه درخصوص همکاری های گمرکی و برگزاری دوره های آموزشی، بر گسترش روابط تجاری مرتبط با گمرک تأکید کردند و امکان توسعه روابط در سطوح بالاتر را مورد بررسی قرار دادند.

شایان ذکر است که پیش نویس همکاری های گمرکی بین ادارات گمرک دو کشور در سال 80 مبادله شده اما تاکنون اقدام مؤثری برای عملیاتی کردن آن به عمل نیامده است.

در این جلسه مقرر شد در صورت تمایل طرفین، پیش نویس مزبور مورد بازنگری قرار گرفته و در صورت امکان نسبت به نهایی کردن آن اقدام لازم صورت گیرد.

این گزارش حاکی است که در این جلسه دو تن از کارشناسان دفتر همکاری های بین الملل و سازمان سرمایه گذاری حضور داشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز