خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

آزاد سازی 620 هزار متر مربع اراضی ملی شهر درگهان و روستای گیاهدان قشم

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۶۳

مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات آزاد سازی 620 هزار متر مربع اراضی ملی و دولتی شهر درگهان و روستای گیاهدان جزیره قشم، خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا هاشمی مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای این سازمان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران بابیان این مطلب، گفت: رفع تصرفات اراضی ملی در جزیره قشم با دستور مقام قضایی و با هدف مبارزه جدی با پدیده شوم زمین خواری در دستور کار این اداره کل، قرار دارد.

وی اعلام کرد: با تلاش نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، دو قطعه زمین به متراژ 120 و 150 هزار متر مربع در شهر درگهان شناسایی و با دستور و حضور مقام قضایی و نیروهای انتظامی، رفع تصرف شد.

 

به گفته مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم، 350 هزار متر مربع اراضی دولتی روستای گیاهدان جزیره قشم هم در یک عملیات شناسایی دیگر از چنگال زمین خواران حرفه ای خارج شد.

 

هاشمی در پایان با تاکید دوباره بر روند مبارزه با پدیده زمین خواری در قشم، ارزش زمین های رفع تصرف شده در دوعملیات جداگانه روزهای 26 و 27 خرداد ماه در شهر درگهان و روستای گیاهدان جزیره قشم را بالغ بر 680 میلیارد ریال اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز