خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک توسعه صادرات:

سلامت در نظام اقتصادی از جمله پیامدهای مبارزه با پولشویی است

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۳۳

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: ثبات در نظام اجتماعی، توزیع مناسب درآمدها، تقویت فعالیت های سالم تجاری و شفافیت و سلامت در نظام اقتصادی از جمله پیامدهای مثبت مبارزه با پولشویی است.

به گزارش ایلنا از بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی درهمایش مبارزه با پولشویی، ضرورت ها و اقدامات احتیاطی با اشاره به اقدامات مثبت و موثر در کشور در حوزه تدوین و اجرای مقررات مبارزه با پولشویی، افزود: مبارزه با پولشویی علاوه بر ایجاد نظم در نظام مالی باعث کاهش جرائم بویژه سازمان یافته می شود و موجبات کاهش فاصله طبقاتی را فراهم می سازد.

وی با بیان اینکه حفظ اسرار مشتریان برای ما اولویت است، خاطرنشان کرد: ما کنار مشتریان که عمدتا جزو صادرکنندگان نمونه و خوب کشور هستند، قرار داریم چرا که موفقیت بانک و مشتریان متقابل است.

صالح آبادی در این همایش که با حضور مسوولان بانک مرکزی، مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی و شماری از مشتریان در محل همایش های بانک توسعه صادرات برگزار شد، بر لزوم توجه به اهداف مهم مبارزه با پولشویی در کشور از طریق آموزش قوانین و ضوابط مرتبط با حوزه یاد شده تاکید کرد و اظهار داشت: شرایط باید به گونه ای باشد تا پس از تحریم برای برقراری ارتباط با بانک های دنیا در ارزیابی عمل به مقررات مرتبط با پولشویی در سطح قابل قبولی باشیم.

در این همایش رییس اداره مبارزه با پولشویی بانک توسعه صادرات نیز از نمایندگان مشتریان حاضر در جلسه، برقراری ارتباط با مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی به منظور آشنایی هرچه بیشتر با ظرافت ها و حساسیت های مرتبط با این امر را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز