خبرگزاری کار ایران

افتتاح تونل پردیس و 11 هزار واحد مسکن مهر در شهریور

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید پردیس از واگذاری 11 هزار واحد مسکن مهر این شهر جدید در نیمه نخست شهریور خبر داد و گفت: وضع تأمین آب، برق، گاز و فاضلاب پروژه‌ها نیز مشخص شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،حبیب‌اله طاهرخانی با اشاره به تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تکمیل خدمات زیربنایی، اظهار داشت: تأمین برق دغدغه بسیار مهمی بود که مقرر شد پست سیار 90 مگاولت آمپری در پردیس نصب شود که روشنایی بخش عمده‌ای از شهر پردیس را تأمین می‌کند.

طاهرخانی گفت: مهم‌ترین مسیر دسترسی ساکنان فاز 11 پردیس تونل رفت و برگشت به طول دو کیلومتر است و این تونل همزمان با واگذاری 11 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.
معین ویژه پردیس افزود: نازک کاری 10 هزار واحد مسکونی هم پردیس به پایان رسیده است و در مرحله رنگ بلوک‌ها، نصب اتاق و موتور آسانسور قرار دارد.
وی افزود: با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، عملیات خط دوم انتقال آب نیز در پردیس به زودی آغاز می‌شود.
طاهرخانی گفت: شرکت عمران شهر جدید در پردیس، هفته آینده مسیر خط تغذیه گاز را آماده و به پیمانکاران اعلام می‌کند. 
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید درباره تعیین تکلیف فاضلاب شهر جدید پردیس‌اظهار داشت: بخشی از خط انتقال فاضلاب پردیس از تونل این شهر می‌گذرد که با پایان یافتن کار پیمانکار تونل، به زودی پیمانکار فاضلاب کار خود را آغاز می‌کند.
کد خبر : ۲۸۴۶۳۹