خبرگزاری کار ایران

تغییر مالکیت 110 میلیون برگه بهادار در معاملات امروز فرابورس ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۹۶

در جریان معاملات روز جاری(سه شنبه) فرابورس ایران، 110 میلیون ورقه بهادار به ارزش 889 میلیارد و 680 ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات امروز 26 خردادماه 1394 با خرید و فروش 110 میلیون و 530 هزار ورقه بهادار در 10 هزار و 132 نوبت به ارزش 889 میلیارد و 680 میلیون ریال به پایان رسید.

ذوب آهن اصفهان با معامله 4 میلیون و 970 هزار سهم بیشترین حجم و سبحان دارو با 14 میلیارد و 960 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات روز جاری در بازار فرابورس را از آن خود کرد.

بیشترین افزایش قیمت امروزمربوط به رشد قیمت سهام شرکت های فولاد آلیاژی یزد، بانک سرمایه و پتروشیمی لاوان بود و سهام ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پالایش نفت لاوان و شیراز بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل فرابورس داشتند.

در سوی دیگر بازار هم، معادن مس تکنار، شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و حق تقدم توکا ریل با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و شاخص فرابورس با افزایش 3.11 روی رقم 690.95 واحد ایستاد.

همچنین در بازار اوراق تسهیلات مسکن، هر ورقه حق تقدم خرید مسکن 730 تا 750 هزار ریال معامله شد.

بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با خرید و فروش یک میلیون و 840 هزار سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 14 هزار و 560 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری معامله شد.

این گزارش می افزاید، امروز نماد معاملاتی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، بازگشایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز