خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر اقتصاد با رییس دولت امارات

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۸۲۲

وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور ، دعوت روحانی را به رئیس دولت امارات متحده عربی تسلیم کرد.

به گزارش ایلنا از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا ) علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور با شیخ منصور بن زاید آل نهیان معاون نخست وزیر و وزیر امور ریاست امارات دیدار و دعوتنامه روحانی رییس جمهور برای شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات عربی متحده جهت شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در تهران را تسلیم کرد.

در این ملاقات، طیب نیا سلام‌های صمیمانه رییس جمهور را به مقامات عالی امارات ابلاغ و بر گسترش بیش از پیش روابط حسنه دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم گاز در تامین انرژی جهانی، برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران برای حل مشکلات فرارو و اتخاذ تصمیم های اساسی درخصوص انرژی گاز را تعیین کننده دانست و اظهار داشت: حضور موثر سران کشورهای صادر کننده گاز در اجلاس تهران می تواند بر ارتقاء جایگاه این مجمع بیفزاید.

شیخ منصور بن زاید آل نهیان معاون نخست وزیر امارات نیز با تاکید بر روابط دوستانه دو کشور، بر مشارکت سطح عالی دولت امارات در اجلاس تهران تاکید کرد.

وی روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری دو کشور را شرایط مطلوبی توصیف کرد و ضمن تاکید بر تعمیق روابط دو جانبه برای پیشبرد برنامه های رییس جمهوری ایران، آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز