خبرگزاری کار ایران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با ایلنا:

ترافیک برگشت در مسیر رشت قزوین و محور چالوس سنگین است / اوج ترافیک تا ساعت 22 ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۶۳۹

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه ترافیک برگشت شروع شده است، گفت: ترافیک در مسیر رشت قزوین در محدوده تونل منجیل و شهر رودبار بسیار سنگین است.

یاسر خالدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ترافیک برگشت در جاده چالوس، گفت: در اکثر مقاطع محور چالوس و هراز ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: در محور فیروزکوه در محدوده شیرگاه تا گدوک هم شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه اوج ترافیک از ساعت 17 امروز تا ساعت 22 ادامه دارد، گفت: به اطلاع مسافران می رسانم که محور شمشک به دیزین هم به دلیل ناکافی بودن ایمنی در آن مسیر مسدود شد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه بزرگ (کامیون، کامیونت) در محور چالوس از ساعت 12 ظهر امروز ممنوع شد، ادامه داد: از ساعت 15 امروز محور مرزن آباد به سمت چالوس یکطرفه می شود.

وی با بیان اینکه در تعطیلات سه روز گذشته حدود 3 میلیون و 890 هزار وسیله نقلیه در محور های کشورمان تردد داشتند، گفت: از روز سه شنبه تا پایان روز پنج شنبه افزایش 21 درصدی تردد در جاده های کشور را نسبت به مدت مشابه هفته گذشته شاهد بوده ایم.

وی افزود: پر ترددترین روز در تعطیلات اخیر روز سه شنبه با تردد 4 میلیون و 250 هزار وسیله نقلیه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز