خبرگزاری کار ایران

خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد؛ صدور کارت هدیه آنی از طریق کیوسک های بانکی

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۰۶۸

بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر، امکان صدور کارت هدیه آنی را از طریق کیوسک‌های بانکی مستقر در شعبه‌های خود فراهم کرد.

به گزارش ایلنا،  این بانک جهت رفاه حال مشتریان خود با استقرار کیوسک‌های بانکی در 18 شعبه منتخب امکان خدماتی مانند صدور کارت هدیه با متن دلخواه، پرداخت قبض از طریق بارکدخوان و بصورت درج شناسه ها، دریافت صورتحساب کارت‌های بانک پاسارگاد، مانده گیری از کارت‌های شتابی، انتقال وجه کارت به کارت شتابی،  شارژ من کارت(در کیوسک‌های شهر مشهد)، اطلاع‌رسانی در خصوص مواردی مانند؛ نرخ روزانه ارز، آدرس و تلفن واحدهای بانک، نظرسنجی و بازخورد، اطلاع از  درصد سود سپرده ها، دسترسی به کلیه امکانات سایت بانک‌پاسارگاد و ... را ارایه می‌دهد.

اسامی این شعبه‌های منتخب عبارتند از: مرکزی، میدان مادر، بلوار خوردین، سعادت‌آباد، تجریش، میدان ونک، بلوار کشاورز، خیابان فاطمی، هنگام، صادقیه، اهواز، تبریز، قزوین، بلوار سجاد مشهد، احمدآباد مشهد، خسروی مشهد، آزادشهر مشهد و آبفای مشهد.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز