خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در گفت و گو با ایلنا:

قطعه یک آزادراه تهران- شمال مرداد95 باید به افتتاح برسد / پس از 20 سال یک قطعه به افتتاح رسید

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۸۶

نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه درصد پیشرفت فیزکی قطعات دو و سه آزادراه صفر است ، گفت:‌ پس از 20 سال یک قطعه از این آزادراه به افتتاح رسیده آن هم که همواره مسدود است.

قاسم احمدی لاشکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به زمان افتتاح قطعه یک ازادراه تهران- شمال اظهار کرد: تونل البرز تنها کاری است که در این قطعه انجام شده البته وزارت راه و شهرسازی قول داده است که تونل البرز که طول آن 6.3 کیلومتر است و قطعه یک حدفاصل کن تا شهرستانک را 25 مرداد سال 95 به افتتاح برساند.  

وی ادامه داد: به هر حال آزاد راه تهران- شمال همان "آش خاله" است که اگر بخورند به پایشان نوشته می شود و اگر هم نخورند به پایشان نوشته می شود و مسئولان هر عملکردی که در خصوص این آزادراه داشته باشند در کارنامه شان ثبت می شود

احمدی لاشکی با بیان اینکه قطعه یک و چهارم این آزادراه تقریبا تعیین و تکلیف شده است،‌ادامه داد:‌ قطعات دو و سه از انجایی که متاسفانه هنوز مطالعات ساخت و مهندسی برای آن انجام نشده است و نقشه مشخصی ندارد ممکن است در اجرا تغییراتی داشته باشد اما در اصل آن اجازه نمی دهیم خدشه ای به طرح آزادراه وارد شود.

نماینده مردم چالوس و نوشهر گفت:‌ در آزادراه تهران- شمال حدود 85 کیلومتر تونل و 12 کیلومتر پل در طول مسیر رفت و برگشت وجود دارد آن هم در یک نقطه کوهستانی؛ بنابراین ساخت این پروژه زمان بر است.

وی افزود:‌ بنابراین نمی توانیم منتظر ساخت قطعات دو و سه بمانیم و تعریض جاده موجود چالوس از شهرستانک تا مرزن اباد و 4 بانده کردن این مسیر را در دستور کار وزارت ر اه و شهرسازی قرار داده ایم . تا زمانی که قطعات دو و سه آزادراه ساخته شود، با ساخت قطعه یک؛ مسیر تردد از شهرستانک تا مرزن آباد از جاده چالوس موجود اما بازسازی شده ادامه پیدا می کند تا به قطعه چهار برسد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه 20 سال می گذرد اما قطعه چهارم هم هنوز به طور کامل ساخته نشده است، افزود:‌ همین الان که در حال گذر از قطعه چهارم هستم یک لاین آن مسدود است و کارگران در حال رفع نقص های جاده هستند به هر حال وقتی ساخت یک قطعه 20 سال زمان برده مشخص است که سایر قطعات که مشخصات فنی پیچیده تری دارند در مدت زمان طولانی تری ساخته خواهند شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با اشاره به محدودیت ترددی که برای ساکنان اطراف این آزادراه در ساعاتی از روز ایجاد می شود،‌ گفت: محدودیت در تردد خیانتی است که به مردم منطقه می کنند و باید هر چه زودتر درباره آزادراه تهران- شمال تعیین تکلیف شود. درست نیست به دلیل مشکلاتی که وجود دارد بومیان منطقه حق تردد در ساعات از روز را نداشته باشند.  مردم منطقه مردم صبوری هستند اما نباید حقوق این مردم را زیر پا گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز