خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

قرارداد جدید ایران و چین برای ساخت قطعه یک آزاد راه تهران - شمال

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۰۹

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت قطعه یک آزادراه تهران - شمال فعال شده و تونل ها و پل های این قطعه نیز در حال ساخت و ساز است و مشکلات قراردادی که بنیاد مستضعفان با طرف چینی داشت، برطرف و قرارداد جدید منعقد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عباس آخوندی در بازدید از آزادراه تهران - شمال، اوایل تابستان را زمان بهره برداری قطعه چهار این آزاد راه اعلام کرد و گفت: این قطعه قبل از آماده سازی و در مرحله پیشرفت 80 درصدی مورد بهره برداری قرار گرفت در حالی که از ایمنی کامل برخوردار نبود اما براساس برنامه ریزی جدید 20 کیلومتر از آزادراه در حال آسفالت ریزی است.

وی افزود: قطعه ای از آزادراه که در عید نوروز شاهد ریزش کوه بودیم ایمن سازی شده و سایر بخش های جاده نیز برای ایمن سازی بررسی شده است و هر جایی که احتمال ریزش کوه وجود داشت با بتن پاشی و میخ کوبی یا نصب سازه های بزرگ فلزی ایمن شده تا سنگ وارد جاده نشود.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت ایمن سازی در مسیرهای کوهستانی چون آزادراه تهران- شمال، افزود: 55 میلیارد تومان برای این 20 کیلومتر باید هزینه شود که تابه حال 40 میلیارد تومان هزینه شده و 15 میلیارد تومان دیگر نیز هزینه می شود تا جاده آماده بهره برداری شود.

وی همچنین در بازدید از قطعه یک این آزادراه حدفاصل تهران تا شهرستانک گفت: هم اکنون ساخت قطعه یک فعال شده و تونل ها و پل های این قطعه نیز در حال ساخت و ساز است و مشکلات قراردادی که بنیاد مستضعفان با طرف چینی داشت رفع و قرارداد جدید بسته شده است.

آخوندی در ادامه از قطعه دو و یک آزادراه تهران شمال نیز بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز