خبرگزاری کار ایران

رئیس جامع بازاریان منطقه آزاد کیش در گفت و گو با ایلنا:

پیش‌خرید بلیت کیش برای 12 ماه سال / فروش خدمات مسافری کیش بدون واسطه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۰۳

رئیس جامع بازاریان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در سال 94، چهار جشنواره بهاره، تابستانی، زمستانی و پاییزی در کیش برگزار می‌شود گفت: امکان خرید بلیت هواپیما به مقصد کیش برای 12 ماه سال محقق می‌شود.

سادات نجفی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به جشنواره‌های فصلی منطقه آزاد کیش اظهار کرد: جشنواره بهاری با رویکرد جذب کودکان و گردشگری کودکانه برگزار شد که مخاطب جشنواره کودکان 3 تا 7 سال بود.

وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای مانند جشنواره آب‌نبات چوبی و برنامه‌های شاد و متنوع دیگری در این جشنواره برگزار شد و جوایز و تخفیفاتی برای جذب گردشگران اعمال شد.

رئیس جامع بازاریان کیش درباره اعمال تخفیفات این منطقه برای جذب گردشگران گفت: یکی از هیات‌ امنای جشنواره جامعه بازاریان هستند که با همکاری سایر نهادها و سازمان منطقه آزاد تخفیفاتی را برای گردشگران در تمام جشنواره‌ها در نظر گرفته‌اند. این تخفیفات شامل ارائه خدمات در هتل‌ها ایرلاین‌ها پکیج سفر به کیش و بازارهای مختلف می‌شود.

وی ادامه داد:بخشی از این تخفیفات در تعطیلات نوروز اعمال شد که خوشبختانه در افزایش رضایت مسافران بسیار تاثیرگذار بود و کیش توانست تنها منطقه گردشگری در کشور باشد که در نوروز 94 با افزایش تعداد مسافر  وافزایش میزان ماندگاری مواجه شود. این در شرایطی بود که در هفته اول تعطیلات نوروز مقارن بود با ایام فاطمیه.

سادات نجفی با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی گفت:‌همانطور که می‌دانید فصل تابستان فصل لو سیزن کیش محسوب می‌شود. امسال جشنواره  تابستانی را با شیوه جدید و رویکرد نوینی برگزار خواهیم کرد که برنامه‌های متنوع‌تری در آن گنجانده شده است.

وی افزود: اعمال تخفیفات 50 درصدی در استفاده از مراکز گردشگری یکی از برنامه‌های جشنواره تابستانی است.

سادات نجفی گفت: بدین منظور در فرودگاه‌هایی که به مقصد کیش پرواز دارند کانترهایی را مستقر کرده‌ایم که خدمات گردشگری کیش را بدون واسطه و با قیمت مناسب و اعمال تخفیفات به مسافران ارائه و عرضه کنند.

رئیس جامعه بازاریان کیش با اشاره به سیستم پیش‌خرید بلیت هواپیما به مقصد کیش گفت: برنامه‌ای را در نظر داریم  و برای اجرا آماده کرده‌ایم تا مسافران بتوانند برای 12 ماه سال بلیت منطقه آزاد کیش را خریداری کنند همچنین در این پیش خرید در ایامی از سال مسافران می‌توانند بلیت کیش را با 50 درصد تخفیف به جای پرداخت 400 هزار تومان با 200 هزار تومان خریداری کنند.

وی تاکید کرد: اعمال این تخفیفات نه فقط برای بلیت هواپیما بلکه برای خرید تور کیش و استفاده از مراکز اقامتی و مراکز تفریحی شامل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز