خبرگزاری کار ایران

رییس کل گمرک ایران پیشنهاد داد؛

همکاری های گمرکی کشورهای مسیر جاده ابریشم از طریق پنجره واحد مجازی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۱۱۹

رییس کل گمرک ایران گفت: همکاری های گمرکی میان کشورهای در مسیر جاده ابریشم می بایست از طریق پنجره واحد مجازی شکل بگیرد تا شرایط برای تسهیل و توسعه تجارت میان کشورها بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی گمرک ایران، مسعود کرباسیان در جمع 180 وزیر، روسای گمرکات و سازمان های بین المللی در اجلاس جاده ابریشم جدید، با اشاره به اهمیت شهر باستانی شیان به عنوان مبدأ جاده ابریشم، افزود: با توجه به تعامل تاریخی ایران و چین باستان در توسعه تجارت و تبادل فرهنگی اولین موافقتنامه باستانی در جاده ابریشم در آن دوران میان ایران و چین منعقد شد.

رئیس کل گمرک ایران به نقش ژئوپلیتیکی ایران از گذشته تابه حال و قرار داشتن در چهارراه بین المللی اشاره کرد و گفت: ایران در موقعیتی قرار دارد که شرق به غرب و شمال به جنوب را به یکدیگر متصل کرده و در مرکز اکو قرار گرفته است.

رئیس کل گمرک ایران افزود: جاده ابریشم جدید امکان دسترسی کشورهای محصور در خشکی را به آب های آزاد فراهم می کند.

کرباسیان سپس به بررسی موضوع جرایم سازمان یافته و نقش کشورهای در مسیر جاده ابریشم برای مبارزه با این جرایم پرداخت و نقش این کشورها را در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در جهان بسیار حائز اهمیت توصیف نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز