خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با ایلنا خبر داد :

کاهش بهای خودرو از ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان

محصول ال ۹۰ پارس خودرو از ۴۵ میلیون تومان به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

سعید مؤتمنی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار خودرو و تاثیر افزایش بهای بنزین بر روی قیمت ها اظهار داشت: طی یک هفته گذشته بهای محصولات ایران خودرو و سایپا بین ۵۰۰ تا پنج میلیون تومان کاهش یافته است اما این موضوع ارتباطی با افزایش نرخ بنزین ندارد!

وی با بیان اینکه رکود در بازار باعث این کاهش قیمت شده افزود: هم اکنون پژو ۴۰۵ از ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۹ میلیون تومان، پژو پارس از ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۳۷ میلیون تومان، رانا از ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، دنااز ۴۵ میلیون تومان به ۴۳ میلیون، پژو ۲۰۶ وی ۸ از ۳۸ میلیون تومان به ۳۷ میلیون، سمند ال ایکس با ۸۰۰ هزار تومان کاهش از ۳۱ میلیون تومان به ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پژو پارس تی یو ۵ از ۴۲ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان رسید.

مؤتمنی گفت: همچنین محصول ال ۹۰ پارس خودرو از ۴۵ میلیون تومان به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در محصولات سایپا نیز کاهش قیمت داشته‌ایم و پراید از ۲۱ میلیون تومان، به ۲۰ میلیون تومان، تیبا از ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سراتو اتومات نیز از ۹۳ میلیون تومان با ۵ میلیون تومان کاهش به ۸۸ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: بهای محصولات چینی نیز بین ۱ تا ۲ میلیون تومان کاسته شده اما صاحبان این خودروها در زمان فروش  محصولات خود معمولا با مشکل مواجه می شوند.

کد خبر : ۲۷۹۶۹۷