خبرگزاری کار ایران

14 هزار و 949 دفعه خرید و فروش فرابورسی در روز جاری انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۳۴

در جریان معاملات روز جاری(دوشنبه) بازارهای فرابورس ضمن رشد 5 واحدی شاخص فرابورس (آیفکس)، 14 هزار و 949 دفعه خرید و فروش انجام شد.

به گزارش ایلنا از فرابورس، معاملات چهارمین روز خرداد ماه فرابورس با خرید و فروش 189 میلیون و 550 هزار ورقه بهادار به ارزش 687 میلیارد و 210 میلیون ریال پایان یافت.

امروز در حالی که شرکت های صنعتی مینو، تکنار و مهندسی تأسیسات راه آهن بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، شرکت های صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، نیرو سرمایه و پتروشیمی امیر کبیر با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

همچنین شاخص فرابورس آیفکس با افزایش 5 واحدی به عدد 717.73 واحد رسید و شرکت های پتروشیمی مارون، پالایش نفت تهران و پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بیشترین تأثیر مثبت را روی شاخص کل داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز مربوط به داد و ستد 60 میلیون حق تقدم بانک گردشگری به ارزش 36 میلیارد ریال بود و اوراق حق تقدم مسکن هم ضمن کاهش قیمت در بازه 660 تا 750 هزار ریال معامله شد.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 25 هزار و 180 ورقه مشارکت نفت و گاز پرشیا خرید و فروش شد و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله ETF هم به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با معامله یک میلیون و 490 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی نماد شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و قاسم ایران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه دی پس از ارائه اطلاعات واقعی بودیم و نماد معاملاتی گروه فن آوا جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام(نوبت دوم) در روز چهارشنبه مورخ 6 خردادماه و نماد معاملاتی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با توجه به انتشار اطلاعات عملکرد واقعی حسابرسی نشده سال مالی 93 و تغییرات با اهمیت آن نسبت به آخرین پیش بینی منتشره این سال مالی در پایان معاملات امروز متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز