خبرگزاری کار ایران

پیروز بخت:

سازمان استاندارد بازوی علمی و مشورتی دولت و بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۲۴۳

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این سازمان می تواند به عنوان بازوی علمی، اجرایی و مشورتی در کنار دولت و بخش خصوصی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، نیره پیروز بخت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد مازندران افزود: در چند سال اخیر بسیاری این سازمان را مزاحم می دانستند ولی این رویکرد در دولت جدید تغییر یافته است.

وی اضافه کرد: اکنون بسیاری این سازمان را همراه و مشاور خود می دانند و از این رو بخش خصوصی باید بیشتر از ظرفیت آن بهره مند شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در رویکرد نوین، سازمان استاندارد بتواند هرچه زودتر عقب ماندگی های چند سال اخیر را جبران کند.

رییس سازمان ملی استاندارد بر لزوم به کارگیری همه ظرفیت های این نهاد در حوزه های مختلف اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: با کمک استاندارد می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی در مراودات تجاری و بین المللی را حل کرد.

پیروزبخت با بیان این که این سازمان در چهار سال اخیر ارتقای رتبه داشته است، خاطرنشان کرد: این سازمان در طول چهار سال گذشته از رتبه 32 ایزو به رتبه 27 ارتقا یافته است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران مازندران را یکی از استان های مهم اقتصادی کشور ارزیابی کرد و گفت: مازندران یکی از مناطق راهبردی کشور از نظر مولفه های مدنظر اقتصاد پویا و توسعه پایدار است.

پیروزبخت تجارت با کشورهای حوزه آسیای میانه و روسیه را یکی از ظرفیت های استان مازندران عنوان کرد.

در این آیین مسعود جوادی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد مازندران معرفی و از زحمات 10 ساله جواد اعتماد مدیرکل سابق این نهاد قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز