خبرگزاری کار ایران

شماره اعلام استاندارد بودن قطعات یدکی سایپا اعلام شد

برخی از قطعات یدکی تقلبی با قیمتی ارزان در بازار عرضه می‌شود و ارزان بودن این قطعات گاهی به بهای جان سرنشینان خودرو‌ها منجر شده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی وحیدزاده چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان به خبرنگاران گفت: مردم برای اطمینان از کیفیت و استاندارد بودن این قطعات، بارکد درج شده بر روی جعبه محصول را به شماره ۵۰۰۰۱۸۱۳ پیامک کنند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از حوادث ناگوار رانندگی بر اثر استفاده از قطعات تقلبی و غیر استاندارد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: برخی از قطعات یدکی تقلبی با قیمتی ارزان در بازار عرضه می‌شود و ارزان بودن این قطعات گاهی به بهای جان سرنشینان خودرو‌ها منجر شده است.

وی درباره چگونگی برخورد با توزیع کنندگان قطعات تقلبی خودروهای ساخت سایپا نیز گفت: تعامل خوبی را با دستگاه قضایی برای برخورد با توزیع کنندگان قطعات تقلبی برقرار کرده‌ایم و تاکنون تعداد زیادی از توزیع کنندگان این لوازم تقلبی را شناسایی و به مراکز قضایی معرفی کرده‌ایم.

وحیدزاده شمار نمایندگی‌های مجموعه سایپا و سایپا یدک در استان اصفهان را ۶۰ نمایندگی اعلام کرد و گفت: به تازگی یک نمایندگی مرکزی در استان اصفهان ایجاد شده است تا مسائل مربوط به کیفیت قطعات سایپا یدک در استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری و یزد را رصد کند.

کد خبر : ۲۷۸۶۰۷