خبرگزاری کار ایران

اصلاح سهمیه‌های سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی یک ماه به تعویق افتاد

کد خبر : ۲۷۸۳۵۱

سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی با تشریح دلایل به تعویق افتادن اصلاح سهمیه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: طرح از اول تیرماه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام آدم‌نژاد درباره زمان اجرای تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی براساس پیمایش گفت: مقرر بود از اول خرداد سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی دیزلی براساس پیمایش انجام شود از این رو در اردیبهشت اطلاعات بارنامه‌ها و صورت وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی مورد پایش قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری افزود: همه این اطلاعات اسناد حمل در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌اثی جمع شد و پس از پایش و راستی‌آزمایی به دستگاه‌های مرتبط منتقل شد.

سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی یادآور شد: چون معماری پروژه تخصیص سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل عمومی دیزلی براساس پیمایش نسبت به گذشته کامل تغییر کرد و این معماری جدید کاملا مبتنی بر اطلاعات و داده‌های آماری ناوگان است موضوع یکپارچگی این داده‌ها به دستگاه‌ها خیلی مهم و زمان بر است و باید در همه سامانه‌ها زبان مشترک ایجاد و سپس اطلاعات را ارسال کرد٬ از طرفی برخی رانندگان اطلاعات مربوط را در سیستم سامانه تکمیل نکردند. به همین دلایل کارگروه تصمیم گرفت سهمیه خرداد ماه تغییر نکند و اصلاح سهمیه‌ها از ابتدای تیرماه انجام شود. البته همچنان ثبت اطلاعات بارنامه‌ها٬ صورت وضعیت‌ها و مستندات در سامانه به طور مستمر انجام می‌شود.

در جلسه ۵ بهمن ماه ۹۳ مصوبه‌ای از سوی هیأت وزیران در زمینه تخصیص سوخت براساس عملکرد یا پیمایش وسیله‌نقلیه به تصویب رسید و به ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد. براساس این مصوبه، رانندگانی که در زمینه حمل و نقل عمومی فعالیت دارند از جمله کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی‌بوس متناسب با میزان فعالیت و عملکرد خود سوخت دریافت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز