خبرگزاری کار ایران

معاون راه آهن:

مهمترین عوامل کند شدن سرمایه گذاری، مقررات دست و پاگیر است

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۲۱۹

معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : هدف از برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در حمل و نقل ریلی ، ارائه بسته های حمایتی مورد نظر راه آهن برای افزایش جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی است.

به گزارش ایلنا، حسین عاشوری روز سه شنبه در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل ریلی، گفت: پایین بودن نرخ سود دهی در حوزه حمل و نقل ریلی، بازگشت طولانی مدت سرمایه و همچنین مقررات دست و پاگیر برای انجام تعامل میان بخش خصوصی و دولت از مهمترین عوامل کند شدن سرمایه گذاری در این حوزه محسوب می شود.

معاون راه آهن اظهارداشت: طی دو سال گذشته که از عمر دولت یازدهم سپری شده، چند اقدام همزمان برای جذب سرمایه گذاری انجام شده که از جمله آن تصویب قوانین و مقررات و دستورالعمل ها برای شفاف تر شدن روابط بین بخش خصوصی و دولت و فراهم شدن رویکرد مشارکتی میان این دو بخش است. معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن خاطرنشان کرد: اقدام بعدی تصویب یک سری مصوبه هایی توسط مجلس شورای اسلامی ،دولت و هیات مدیره راه آهن بود که به عنوان بسته مشوق سرمایه گذاری طی ماه های اخیر اعلام شده است.

عاشوری گفت: طی سالهای گذشته و در قالب برنامه های سوم تا پنجم توسعه در اجرای سیاست های کلی ابلاغ شده، همواره حوزه ریلی مورد توجه بوده و به همین دلیل این بخش نیازمند سرمایه گذاری کلان اقتصادی و از اولویت های مهم کشور است.

اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل ریلی روز 29 اردیبهشت ماه با حضور دست اندرکاران صنعت ریلی کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز