خبرگزاری کار ایران

افت ۶۶ واحدی نماگر بازار سرمایه

با پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۴ شاخص کل قیمت و بازه نقدی بورس تهران با افت ۶۶ واحدی به ۶۳ هزار و ۴۶۵ واحد رسید.

شاخص کل بورس ۶۶ واحد ریزش کرد .

 به گزارش ایلنا، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل قیمت و بازه نقدی بورس تهران با افت ۶۶ واحدی به ۶۳ هزار و ۴۶۵ واحد رسید، ارزش معاملات بورس به ۹۴ میلیارد تومان رسید.

با پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۴ شاخص کل قیمت و بازه نقدی بورس تهران با افت ۶۶ واحدی به ۶۳ هزار و ۴۶۵ واحد رسید.

شاخص قیمت وزنی نیز در این روز با افت ۲۸ واحدی، رقم ۲۷ هزار و ۱۳۰ واحد شاخص بازار اول اما در نقطه ۴۵ هزار ۹۳۴ واحد ایستاد و شاخص بازار دوم نیز با ریزش ۴۳۷ واحدی به عدد ۱۳۰ هزار و ۵۷ واحد رسید.

بر اساس این گزارش، ارزش معاملات بورس تهران امروز اندکی بیش از ۹۴ میلیارد تومان بالغ شد که از دست به دست شدن ۴۳۲ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۸۵ سهم و دارایی مالی در ۴۷ هزار و ۹۵۳ دفعه معامله حاصل شد.

در بازار فرابورس اما شاخص کل این بازار (آیفکس) با ریزش ۱۱ واحدی در جایگاه ۷۲۶ واحدی ایستاد و ارزش معاملات این بازار از ۱۴۶ میلیارد تومان فرا‌تر رفت. در بازار امروز ۶ نماد معاملاتی به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهام‌داران متوقف شدند.

از جمله نمادهای معاملاتی متوقف در بازار امروز شامل شرکت‌های کالسیمین، سیمان فارس نو، سیمان کرمان، پشم شیشه ایران، خدمات انفورماتیک و شرکت مس شهید باهنر بودند. نماد شرکت بیمه دی نیز در بازار فرابورس به دلیل تعدیل ارقام برآوردی در بودجه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۳۹۳ با توقف مواجه شد. نماد معاملاتی بانک ایران‌زمین نیز به دلیل دریافت اطلاعات با اهمیت از سوی ناظر بازار متوقف شد.

کد خبر : ۲۷۷۶۶۴