خبرگزاری کار ایران

قیمت هربرگه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 680 تا 730 هزار ریال

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۷۱

هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 680 تا 730 هزار ریال داد و ستد شد.

به گزارش  ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 16 اردیبهشت ماه، 187 میلیون و 850 هزار ورقه بهادار در 25 هزار و 57 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 964 میلیارد و650 میلیون ریال رسید.

امروز ضمن تقویت شاخص فرابورس (آیفکس) به 725 واحد، فولاد هرمزگان جنوب با معامله 35 میلیون و 280 هزار سهم به ارزش 53 میلیارد و 50 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را همانند روز گذشته به خود اختصاص داد.

در روز پایانی هفته، بیشترین افزایش قیمت مربوط به رشد قیمت سهام شرکت های بیمه اتکایی ایرانیان، زرین معدن آسیا و معادن مس تکنار بود و سهام شرکت های پتروشیمی مارون، جم و ذوب آهن اصفهان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

از سوی دیگر، شرکت های بیمه نوین، نیرو سرمایه و پالایش نفت لاوان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند طبق این گزارش، بازار اوراق با درآمد ثابت در روز جاری شاهد معامله 34 هزار و 160 ورقه اجاره ماهانه رایتل بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF) هم به صندوق سرمایه گذاری نسیم با خرید و فروش 105 هزار و 102 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع، با توجه به تعدیل با اهمیت عملکرد واقعی سال مالی 1393 نسبت به اطلاعات پیش بینی، متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز