خبرگزاری کار ایران

تغییر مالکیت 215 میلیون برگه بهادار در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۱۵

بازار فرابورس ایران روز جاری(دوشنبه) شاهد خرید و فروش 214 میلیون و 880 هزار ورقه بهادار به ارزش 839 میلیارد و 220 میلیون ریال بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان این معاملات 214 میلیون و 880 هزار ورقه بهادار در 22 هزار و 336 نوبت دست به دست شد که ارزش آن به 839 میلیارد و 220 میلیون ریال رسید.

در حالیکه امروز، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله 28 میلیون و 990 سهم به ارزش 50 میلیارد و 10 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد، شاخص فرابورس روی 741.98 واحد متوقف شد.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام بیمه ما و پس از آن بازرگانی و تولیدی مرجان کار و مهندسی صنعتی روان فن آور بود و بیشترین کاهش هم نصیب بیمه سامان، معادن مس تکنار و گروه فن آوا شده است.

در روز جاری، بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 152 هزار و 280 ورقه اجاره سه ماهه مپنا و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه گذاری اطلس با معامله 88 هزار و 21 سهم بود.

طبق این گزارش می افزاید، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت کی بی سی، پس از ارائه اطلاعات واقعی، نماد قند شیروان، قوچان و بجنورد پس از ارائه اطلاعات پیش بینی و نماد معاملاتی گروه فن آوا پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالیانه بودیم ضمن اینکه نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت بین المللی توسعه ساختمان، امروز پس از پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق، معاملاتی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز