خبرگزاری کار ایران

۱۸۴ هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی می شود؛

عرضه 200 تن روی کالسیمین روی تابلوی معاملات

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۱۳

شرکت کالسیمین امروز دوشنبه با 100 تن شمش روی 99.7 و 100 تن شمش روی 99.5 در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران حضور می یابد؛ قیمت این کالاها به ترتیب 75 هزار و 600 و 75 هزار و 200 ریال است.

به گزارش ایلنا از بورس کالا، تالار مذکور همچنین شاهد عرضه 33 هزار تن ورق گرم C و 22 هزار تن ورق گرم B شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. این شرکت همچنین، پنجهزار تن ورق سرد B، چهار هزار تن ورق گالوانیزه G و دو هزار تن ورق قلع اندود را روانه تالار معاملات می کند. دیگر عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز شامل 10 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته و 660 تن تیرآهن 12 شرکت ذوب آهن اصفهان است.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 19 هزار و 411 تن انواع ماده پلیمری مجتمع های پتروشیمی تبریز، جم، آریاساسول، شازند، مارون، نوید زرشیمی، بندرامام و قائدبصیر عرضه می شود. مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز شامل پلی اتیلن سبک و سنگین، پلی استایرن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و اکریلونیتریل بوتادین استایرن است. علاوه بر این، 50 هزار و 400 تن قیر شرکت های نفت پاسارگاد، نفت جی و همیار جی یزد عرضه می شود. تالار صادراتی نیز شاهد 4500 تن قیر 6070 است.

امروز و در تالار محصولات کشاورزی، 40 هزار و 500 تن ذرت دانه ای و یکهزار تن کنجاله سویا پرک عرضه می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 184 هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز