خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

امسال تمام بدهی به پیمانکاران را تسویه می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۵۹

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پرداخت تمام بدهی پیمانکاران خیر داد و گفت:‌ تلاش مان بر این است که در سال جاری به طور کامل بدهی به پیمانکاران را بپردازیم.

علی نورزاد در گفت وگو با ایلنا با اشاره به مبلغ باقی مانده از بدهی پیمانکاران حوزه وزارت راه و شهرسازی، گفت:‌ هزار و 500 میلیارد تومان از بدهی وزارت راه  به پیمانکاران حوزه شرکت ساخت باقی مانده بود که امیدواریم تا پایان 94 تسویه شود.  

وی درباره نحوه پرداخت بدهی ها نیز اظهارداشت:‌ مبلغ باقیمانده به روش های مختلفی پرداخت می شود و  نخوه پرداخت هم از طریق اوراق مشارکت  و هم سایر مکانیزم هایی در تبصره های قانون بودجه 94 آمده است، خواهد بود.  

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که عده ای از پیمانکاران نسبت به اخذ اوراق مشارکت به جای مبلغ بدهی و پرداخت 30 درصد از ارزش اوراق به واسطه گر برای نقد کردن اوراق مشارکت معترض هستند،‌تاکید کرد: در سال 91 استفاده از ارواق مشارکت چنین روندی داشت و خوشبختانه از سال 92 این روند را حذف کردیم و در حال حاضر با تغییر شرایط  استفاده از اوراق مشارکت،‌ پیمانکاران از اخذ این اوراق به جای بدهی هم استقبال می کنند.

    

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز