خبرگزاری کار ایران

ادامه روند کاهشی نرخ اوراق تسهیلات مسکن

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۶۷۹

در بازار اوراق تسهیلات مسکن، روند کاهش قیمت امروز دوشنبه نیز همانند روز گذشته ادامه یافت و هر برگه حق تقدم خرید مسکن 620 تا 760 هزار ریال معامله شد. این در حالی است که نرخ این اوراق در معاملات روزگذشته در بازه 640 تا 760 هزار ریال بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات آخرین روز فروردین ماه 1394 با خرید و فروش 359 میلیون و 580 هزار ورقه بهادار در 23 هزار و 877 نوبت به ارزش یک هزار و 717 میلیارد و 420 میلیون ریال به پایان رسید.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله 53 میلیون و 260 هزار سهم به ارزش 94 میلیارد و 470 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد.

بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت سهام فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، توسعه خدمات دریایی و بندری سیناو توکا ریل بود و سهام پالایش نفت تهران، فولاد هرمزگان و ذوب آهن اصفهان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

از سوی دیگر پالایش نفت تهران، بیمه نوین و صنعتی مینو با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و شاخص فرابورس با اندکی کاهش روی رقم 750 واحد ایستاد.

این گزارش حاکیست، بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)به صندوق سرمایه گذاری کاریس با خرید و فروش 35 هزار و 500 سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 150 هزار اجاره سه ماهه مسکن در روز جاری معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز