خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در پاسخ به ایلنا:

راه اندازی فاز اول بید بلند تا 2 سال آینده / منتظر رشد شاخص ها در تیرماه باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۵۱۰

شرکت ونزوئلایی که پنج درصد از سهام پروژه را در اختیار داشت به دلیل عدم منابع مالی که خود نیز اعلام کرده بودند منفک و غیر فعال شد و به این ترتیب ما راحت تر خواهیم توانست که شریک انتخاب کرده و کار را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عادل نژاد سلیم، مدیر عامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس درجمع خبرنگاران در خصوص برنامه های هلدینگ در طی سال جاری گفت: ما در سال جاری برنامه های استراتژی پنج ساله را دنبال خواهیم کرد به طوری که میزان تولید را یک و نیم میلیون تن افزایش داده و به بیست میلیون تن خواهیم رساند.

وی در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر برنامه هلدینگ برای پروژه بید بلند 2 ، تصریح کرد: در این خصوص ابلاغیه وزارت نفت را گرفته ایم و پیش بینی می شود که فاز اول این پالایشگاه تا دو سال آینده راه اندازی شود.

نژاد سلیم ادامه داد: ظرفیت فاز اول این پالایشگاه 330 هزار متر مکعب است که تا دو سال آینده نصف این ظرفیت راه اندازی می شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگر ایلنا مبنی بر سرانجام پروژه ونیران نیز اظهار داشت: شرکت ونزوئلایی که پنج درصد از سهام پروژه را در اختیار داشت به دلیل عدم منابع مالی که خود نیز اعلام کرده بودند منفک و غیر فعال شد و به این ترتیب ما راحت تر خواهیم توانست که شریک انتخاب کرده و کار را پیش ببریم.

مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس همچنین گفت: پتروشیمی ایلام تا آخر سال آینده لردگان با توجه به باز شدن ال سی تا دو سال آینده افتتاح می شود.

وی درخصوص نقش هلدینگ در نوسانات اخیر بورس توضیح داد: سهام دار عمده در شرایط نرمال سهام را کنترل می کند و ما نیز سعی کردیم که از هزار و 30 و هزار و 50 تومان پایین تر نیاید و لی زمانی که جو روانی حاکم و بازار از حالت عادی خارج شد کنترل از دست ما خارج می شود همانگونه که بعد از تفاهم با 1+5 چنین شرایطی را شاهد بودیم.

نژاد سلیم یادآور شد: اگر مبنا فعالیت شرکت باشد لزومی ندارد که شاخص پایین بیاید ولی چنانچه تحت تاثیر جو قرار گیرد و البته نتایج مذاکرات مثبت باشد باز هم اوضاع شاخص بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز