خبرگزاری کار ایران

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد؛

فراخوان از سرمایه گذاران برای بهره برداری از املاح نمک دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۹۵

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: سرمایه گذاری در استان های آذربایجان شرقی و غربی به منظور بهره برداری از املاح نمک دریاچه و با هدف احیای دریاچه به طریقی که در روش های برداشت و فرآوری تمام الزامات فنی و زیست محیطی رعایت شود، جزء اولویت های سرمایه گذاری این وزارتخانه است.

به گزارش ایلنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، در خصوص اجرای طرح های پیشنهادی با هدف احیای دریایچه ارومیه در دی ماه سال گذشته جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های آذربایجان شرقی و غربی و نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه برگزار شد.

دراین جلسه مقرر گردید؛ مطالعاتی که در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در دست اقدام است، نهایی شود و خروجی مطالعات مبنای تصمیم گیری های بعدی در سازمانهای استانی و معاونت طرح و برنامه وزارت قرار گیرد.

براین اساس؛ سرمایه گذاران می توانند طرح هایی نظیر تولید کربنات کلسیم، کلرید سدیم، سولفات پتاسیم، کلرور منیزیم، سولفات سدیم و بور، کلرید پتاسیم، هیدروکسید منیزیم و ... را به همراه گزارش فنی و اقتصادی و با تاکید بر تعیین روشهای برداشت به ستاد احیای دریاچه ارومیه و سازمانهای تابعه استانی این وزارتخانه ارسال کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز