خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت :

اعتبارات لازم به طرح های اکتشافات معدنی تخصیص می یابد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۷۰

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات کشور از تخصیص اعتبارات لازم به طرح های اکتشافات معدنی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمدتقی کره ای در نشست هم اندیشی ظرفیت های زمین شناسی و ژئوفیزیک هوایی هرمزگان اظهار داشت: این سازمان برای اجرای طرح های اکتشافات معدنی هیچ گونه محدودیت منابعی ندارد.

وی با اشاره به تهیه طرح های اکتشافی در استان ها، خاطرنشان کرد: برای تهیه این طرح ها از مشاوران بومی استفاده خواهد شد.

این مقام مسوول در این نشست از راه اندازی بخش ژئوفیزیک هوایی در هرمزگان خبر داد.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در این استان برای انجام اکتشافات معدنی وجود دارد، بر راه اندازی نمایندگی سازمان زمین شناسی در هرمزگان تاکید کرد.

جاسم جادری تصریح کرد: محدود نبودن منابع برای اکتشافات معدنی اقدام بسیار خوبی می باشد که سازمان زمین شناسی انجام داده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه دریا محور و ظرفیت های ویژه هرمزگان در این حوزه، بیان داشت: مطالعات زمین شناسی در هرمزگان باید بر روی زمین شناسی دریایی متمرکز شود چون این مقوله دارای اهمیت فراوانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز