خبرگزاری کار ایران

تحلیل روز ۲۵ فروردین ماه بازار ارز و طلا / نوسانات ۱۷ دلاری قیمت جهانی طلا

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۰۴

روز گذشته قیمت طلا در بازار جهانی در محدوده ۱۱۸۵ تا ۱۲۰۲ دلار نوسان داشت، خبر اقتصادی مهمی منتشر نشد و بورس‌های جهانی روز تقریبا «آرامی را پشت سر گذاشتند.

دلار در بازار آزاد تهران با ۳۳۴۰ تومان شروع به فعالیت کرد که با عدم رغبت خریداران و معامله گران روبرو و در ساعت ۱۲: ۱۴ ظهر به پایین‌ترین قیمت روزانه خود یعنی ۳۳۲۵ تومان رسید. سپس به تدریج و به دلیل افزایش تقاضا قیمت آن بالا رفت و در زمان بسته شدن بازار نیز در ساعت ۱۶ به ۳۳۳۵ تومان رسید.

طلا نیز ساعت ۱۱ صبح در شروع معاملات ۹۸۳۴۲ تومان معامله شد، اما به تدریج همگام با کاهش قیمت دلار در بازار، طلا هم به تدریج قیمت خود را از دست داد و به قیمت ۹۷۹۰۳ تومان در ساعت ۱۲: ۲۶ رسید. پس از این ساعت، به دلیل بالا رفتن تقاضای طلا به تدریج قیمت آن افزایش یافته و به ۹۸۵۷۳ تومان در زمان بسته شدن بازار در ساعت ۱۸ رسید.

همچنین سکه با ۹۵۸۰۰۰ تومان در زمان شروع معاملات به فروش رسید، سپس به دنبال کاهش قیمت دلار و طلا، قیمت سکه هم کاهش یافت و با قیمت ۹۵۵۵۰۰ تومان در ساعت ۱۲: ۱۳ رسید، اما مجددا افزایش و به قیمت ۹۶۳۰۰۰ تومان در زمان بسته شدن بازار در ساعت ۱۸ معامله شد.

همچنین روز گذشته قیمت طلا در بازار جهانی در محدوده ۱۱۸۵ تا ۱۲۰۲ دلار نوسان داشت، خبر اقتصادی مهمی منتشر نشد و بورس‌های جهانی روز تقریبا «آرامی را پشت سر گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز