خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خصوصی سازی فرودگاه های کشور را به سودآوری می رساند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۷۶

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با حرکت به سمت خصوصی سازی شرکت های دولتی و واگذاری بسیاری از فعالیت ها هوایی به بخش خصوصی، به طور قطع فرودگاه های کشور به سودآوری لازم خواهند رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور ابراهیم آقامحمدی با بیان اینکه افزایش ناوگان حمل و نقل هوایی و تجهیز فرودگاه ها به امکانات ضروری، صنعت حمل و نقل هوایی کشور را متحول می کند، افزود: صنعت هوانوردی و فرودگاهی نیازمند طراحی و اجرای برنامه هایی مدون و مشخص دارد تا با مشارکت دیگر دستگاه های در زمینه تقویت ناوگان هوایی، قدم های مثبتی برداشته شود.

وی بر توسعه بخش های مختلف فرودگاه های کشور تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و برداشتن گام های اساسی برای توسعه فرودگاه ها، به مرور شاهد تحولات خوبی در عرصه حمل و نقل هوایی و بخش های فرودگاهی و ارائه خدمات مطلوب هوایی به مسافران خواهیم بود.

آقا محمدی افزود: در صورتی که یک استان از ظرفیت و گستردگی لازم برخوردار باشد٬ می تواند نسبت به ساخت فرودگاه جدید اقدام نماید و در این بین سوددهی فرودگاه ها از اصول دیگری است که اگر احداث فرودگاهی در یک منطقه سوددهی لازم را نداشته باشد باید برنامه ساخت آن را منتفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز