خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

نوین سازی نظام تجاری و توزیع در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۶۳

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با درخواست از شرکت های صنعت پخش برای همراهی در مسیر نوین سازی نظام تجاری و توزیع در کشور، گفت: شرکت های پخش در امر کالا رسانی سهم ناچیزی دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، مجتبی خسروتاج در نشست انجمن شرکت های صنعت پخش ایران با اشاره به سیاست های اتخاذی وزارتخانه در توسعه فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، نگاه سیستمی به موضوع بازار را مورد اشاره قرار داد و افزود: سهم 5 درصدی فعلی این فروشگاه ها باید رشد و توسعه مطلوبی داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به بالا بودن هزینه های مبادله در نظام توزیع، طولانی بودن مسیر کالا رسانی از تولید تا مصرف کننده و بعضا ایستگاه های غیرضروری، سهم ناچیز شرکت های پخش در کالارسانی، اهمیت هایپراستارها در کاهش هزینه مبادله، ارتقاء کیفی کالاها و شفافیت در امور درآمد و هزینه و غیره از جمله عواملی است که در نگاه سیستمی به آنها باید نقش بازیگران و عوامل فعال در بازار تعیین شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اندوخته علمی، دانشی و تجربی شرکتهای پخش و فعالان صاحب نظر در این بخش اعلام و خاطرنشان کرد: مشتاقانه منتظر دریافت نظراتی هستم که بتواند در نوین سازی نظام توزیع و کالارسانی و خدمت رسانی به مردم موجب ارتقاء بازار و رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز