خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم؛

اراضی ملی قشم شناسنامه دار می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۵۴

مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم از شناسنامه دار شدن اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از منطقه آزاد قشم؛ احمد رضا هاشمی گفت: شناسنامه دار شدن اراضی ملی در این منطقه با دستور صریح مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

به گفته وی، تیمی متشکل از اداره کل حقوقی و امور قراردادها، یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد و یک نفر از قضات دادگستری شهرستان قشم با بررسی مدارک مربوط به املاک این منطقه، اراضی ملی را شناسنامه دار می کند.

این مقام حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: عملیات بازدید و بررسی زمین ها در منطقه درگهان و روستاهای توریان، تورگان، رمچاه، رمکان و چند روستای دیگر طی یک هفته به طور مستمر و خارج از ساعات کار اداری، انجام می شود.

وی اعلام کرد: فرم ویژه برای اراضی ملی در قشم با هدف مشخص نمودن متراژ دقیق تصرفات و همچنین شناسایی افراد متخلف و متصرف غیر قانونی تهیه شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه متصرفان غیرقانونی اراضی ملی در قشم برای تعقیب و مجازات به مقامات قضایی این شهرستان معرفی می شوند، گفت: نصب تابلو (شناسنامه) اراضی ملی متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم بر روی زمین های رفع تصرف شده از دیگر اقدامات این اداره کل می باشد.

وی هدف از نصب تابلوها را پیشگیری از وقوع جرم توسط متخلفان برشمرد و گفت: پس از بازدید از اراضی ملی و تهیه گزارش، اقدامات قاطع و قانونی درخصوص چگونگی برخورد با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی در قشم صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز