خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سرمایه گذاری و امور بین الملل شرکت راه آهن:

جذب گردشگران خارجی در دستور کار شرکت راه آهن قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۰۵

مدیر کل سرمایه گذاری و امور بین الملل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جذب گردشگران خارجی در دستور کار جدید راه آهن قرار دارد گفت: توریسم ریلی تنها در قاره اروپا فعال است و بعد از برخی کشورهای اروپایی، ایران در صنعت توریسم ریلی ورود پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس نظری با اشاره به ورود سومین قطار گردشگران خارجی به ایران در روز گذشته (پنجشنبه) افزود: یکی از نکات حائز اهمیت در سفر گردشگران خارجی به ایران این است که صنعت توریسم وارد بخش ریلی شده و تردد گردشگران خارجی از طریق قطار در ایران بسیار برای ما ارزشمند است.

وی با بیان اینکه صنعت توریسم ریلی حتی در کشورهای مشترک المنافع (CIS) نیز وجود ندارد، اظهار داشت: بعد از اروپا، کشور ایران در صنعت توریسم ریلی ورود پیدا کرد و رضایت گردشگران خارجی در دوره های گذشته سبب شده سفر گردشگران به ایران مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل سرمایه گذاری و امور بین الملل شرکت راه آهن افزود: توسعه توریسم ریلی و جذب گردشگر در دستور کار شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و در این زمینه مدیرعامل شرکت راه آهن موضوع ارائه تخفیف را مطرح کرد تا در آینده شاهد رونق حضور گردشگران خارجی به کشور باشیم تا بتوانند از جاذبه های گردشگری ایران بازدید کنند.

نظری با اشاره به ورود دو قطار گردشگری به ایران طی سال گذشته، یادآورشد: نتیجه نظر سنجی از گردشگران خارجی، رضایت کامل آنان از میهمان نوازی ایرانیان و بازدید از جاذبه های تفریحی و گردشگری ایران بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز