خبرگزاری کار ایران

عرضه بیش از 89 هزار تن کالا در بورس در آغاز هفته دوم نوروز

در آغاز دومین هفته نوروز و روز شنبه هشتم فروردین ماه، بورس کالای ایران شاهد عرضه بیش از ۸۹ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار پتروشیمی ۱۲ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس به قیمت پایه ۷۵۹۷ ریال بر روی تابلوی عرضه می‌رود. این تولیدکننده همچنین نسبت به عرضه ۸ هزار تن لوب کات سنگین به قیمت پایه ۹۵۲۱ ریال اقدام می‌کند. سلاپس واکس شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز دیگر کالایی است که به میزان ۲ هزار تن و به قیمت پایه ۸۳۷۸ ریال، عرضه را در بورس کالای ایران تجربه می‌کند.

براساس این گزارش، شرکت پالایش گاز ایلام نیز با عرضه ۵۰۰ تن گوگرد گرانوله و ۵۰۰ تن گوگرد کلوخه به قیمت پایه ۳۶۰۷ ریال از دیگر عرضه کنندگان تالار پتروشیمی در روز شنبه به شمار می‌رود. همچنین در این تالار و در بخش صادراتی ۴۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت انرژی تجارت سام برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

این گزارش حاکی است در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در روز شنبه بیش از ۳ هزار تن نخود متوسط و ۳۱ هزار تن ذرت دانه‌ای استان‌های مختلف کشور توسط اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران عرضه می‌شود.

کد خبر : ۲۶۲۳۷۰