خبرگزاری کار ایران

تخفیف 50 درصدی خرید به مسافران نوروزی کیش / قیمت تفریحات دریایی

منطقه آزاد کیش برای جذب مسافر در نوروز 94 سیاست های جدیدی را اتخاذ کرده است که یکی از این سیاست ها ارائه تخفیفات خرید و هزینه سفر به مسافران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ طبق گزارش های رسمی سازمان منطقه آزاد کیش تا به امروز ششم فروردین ماه 5 هزار خودرو به این جزیره وارد شده است و پیش بینی می شود در ایام نوروز کیش پذیرای 250 الی 300 هزار گردشگر باشد.

سازمان منطقه آزاد کیش به گردشگرانی که با تور به جزیره سفر کرده اند کارت 20 الی 50 درصدی تخفیف خرید کالا می دهد همچنین 50 درصد هزینه سوخت مصرفی مسافران در ایام را پرداخت می کند.

همچنین شرکت کنندگان در جشنواره بهاری رالی تور خانواده از مزایایی چون معافیت از پرداخت عوارض ورود خودرو به جزیره به مبلغ 100 هزار تومان و همچنین دریافت کارت های تخفیف 20 الی 50 درصدی خرید کالا بهره مند می شوند. جامعه بازاریان کیش هم به این افراد کارت تخفیف 30 الی 50 درصدی صندوقچه گردشگری برای خرید کالا و پوشاک ارائه می دهد.

کمپینگ گردشگری با برپایی چندین چادر به مسافران نوروزی جزیره کیش خدمات اقامتی و گردشگری ارائه می دهد تا همه اقشار توان سفر به این جزیره را داشته باشند و برای استفاده مسافران بیشتری از این تسهیلات سفر مهلت استفاده افراد از این چادرها 3 روز است.

قیمت تور سفر به کیش در نوروز 94 برای 2 شب و سه روز از 700 هزار تومان شروع می شود و در حال حاضر قیمت بلیت یک طرفه هواپیما برای مسافرانی که قصد سفر به این جزیره را به صورت انفرادی دارند چیزی حدود 300 هزار تومان است.

بروشورها و کتابچه های راهنما که حاوی اطلاعاتی مانند موقعیت یابی مکان های تفریحی، گردشگری، اقامتی،‌ بازارها و مراکز خرید،‌ بیمارستان ها و مراکز انتظامی و ... و تمام تلفن های ضروری است،‌ در اختیار تمامی مسافران گذاشته می شود.  ‌

همچنین چندین کمیته نظارتی در جزیره فعال هستند که مسافران در صورت شکایت از صنفی می توانند به این کمیته ها در سطوح مختلف شهر مستقر هستند،‌ مراجعه کنند.

 

هزینه تفریحات دریایی در کیش

هزینه یک جلسه غواصی با حداقل زمان 15دقیقه 100هزار تومان ، استفاده از چتر پاراسل به مدت زمان 6 دقیقه با ارتفاع حداقل 70 متر 90 هزار تومان، جت اسکی به مدت زمان 15 دقیقه 60 هزار تومان، قایق تندرو برای مدت زمان 20 دقیقه بین 60 تا 80 هزار تومان، تیوپ بادی باظرفیت یک الی سه نفر به مدت زمان 20 دقیقه برای هر نفر 40 هزار تومان و تیوپ بادی با ظرفیت 4 الی 7 نفر به مدت زمان 20 دقیقه برای هر نفر 35 هزار تومان، اسکی روی آب با قایق برای  20 دقیقه 80هزار تومان، اسکوتر غواصی یک جلسه 140 هزار تومان ، قایق بادبانی برای 30 دقیقه با ظرفیت 1 الی 4 نفر برای هر نفر 15 هزار تومان، اسکی روی آب با کابل برقی به مدت زمان یک ساعت 60 هزار تومان، ماهیگیری با شناور به مدت زمان 3 ساعت 200هزار تومان، ماهیگیری با شناور  ثابت به مدت زمان 3 ساعت 100هزار تومان، عکاسی زیر آب 60 هزار تومان، عکاسی بر روی سطح آب 40 هزار تومان همچنین هزینه همراه مسافر برای چتر پاراسل و غواصی 15 هزار تومان است.

     

کد خبر : ۲۶۲۱۵۲