خبرگزاری کار ایران

خدمات وزارت تعاون در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد+خدمات

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای رسمی خدمات خود را در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۴ اعلام کرد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدول خدمات این وزارتخانه در ایام تعطیلات نوروز 1394 اعلام شد.

** سازمان تامین اجتماعی 

طی دستورالعملی از سوی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به همه مراکز درمانی سراسر کشور زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی، تمام بیمارستانها و مراکز درمانی در این ایام به صورت آماده باش هستند و به صورت کشیک به هموطنان خدمات ارائه می کنند.

همچنین ساعت کار شعب تامین اجتماعی در هفته پایانی سال افزایش یافته و شعب تامین اجتماعی روز چهارشنبه تا ساعت 20 و پنجشنبه تا ساعت 12 ظهر با هدف پیشگیری از تعلیق جریمه بدهی های کارفرمایان به ارائه خدمات می پردازند.

** سازمان بهزیستی 

سازمان بهزیستی در ایام نوروز طرح نوروزی را در ورودی مراکز استانها اجرا می کند. 

همچنین لوح فشرده ای در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و همچنین پیشگیری از تصادفات آماده کرده که در اختیار تمام استانها قرار می گیرد تا آنها بتوانند در اختیار مسافران و هموطنان قرار دهند.

** صندوق بازنشستگی کشوری 

افزایش تورهای مسافرتی و انجام خدمات لازم برای بازنشستگان در ایام نوروز از جمله اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری است.

** سازمان بیمه سلامت 

فعال بودن ادارات تایید دارو، فعال بودن ادارات کل بیمه سلامت، فعال بودن اداره نظارت بر اسناد بیمارستانی از جمله فعالیت های سازمان بیمه سلامت در ایام نوروزی است.

** بانکهای توسعه تعاون و رفاه کارگران

ارایه کلیه خدمات بانکی و ارایه خدمات الکترونیکی در شعب منتخب در سراسر کشور 

در ایام تعطیلات نوروز از سوی این دو بانک انجام می شود.

همچنین روزانه دو نفر از هر حوزه معاونت خدمات مشاوره، راهنمایی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند. در ایام نوروز یک نفر از ادارات استانی سراسر کشور مسئولیت پاسخگویی به مراجعه کنندگان را برعهده دارد.

کد خبر : ۲۶۱۳۰۸