خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران :

عرضه سیب و پرتقال در 40 مرکز میوه و تره‌بار آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران در جمع خبرنگاران افزود: هرکیلو گرم پرتقال تامسون مازندران با قیمت ۲۹۰۰ تومان، پرتقال والنسیای جیرفت ۳۴۰۰ و سیب دماوند ۲۵۰۰ تومان در این میادین عرضه می‌شود .

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران امروز با حضور در میدان میوه و تره‌بار جلال‌آل احمد در جمع خبرنگاران در مورد تنظیم بازار شب عید گفت: حدود 7 هزار تن سیب و پرتقال برای عرضه در استان تهران آماده شده و توزیع آن در میادین استان تهران از دیروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عرضه سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: هرکیلو گرم پرتقال تامسون مازندران با قیمت 2900 تومان، پرتقال والنسیای جیرفت 3400 و سیب دماوند 2500 تومان در این میادین عرضه می‌شود.

موسوی تصریح کرد: عرضه سیب و پرتقال در 40 مرکز میوه و تره‌بار شهر تهران آغاز شده و در صورت نیاز فردا غروب تصمیم‌گیری می‌شود تا 100 غرفه در محدوده تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار عرضه و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در مورد عرضه سیب و پرتقال ذخیره در خرده‌فروشی‌ها اظهار داشت: اگر نیاز باشد خرده فروشی‌ها را هم فعال می‌کنیم.

موسوی اظهارداشت: در شهرستان‌های استان تهران، بسته به نیاز 2 تا 20 مرکز برای عرضه مستقیم سیب و پرتقال فعال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: طرح تنظیم بازار شب عید با مباشرت اتحادیه تعاونی‌ تولید روستایی کشور در پایان سال 93 و 15 روز نوروز با عرضه 2 محصول سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در تامین ، حمل، انتقال و ذخیره‌سازی در سردخانه‌های استان و عرضه از طریق سازمان تعاون روستایی ایران انجام شده است.

کد خبر : ۲۶۰۳۸۸