خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات نظارت بر هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی در گفت‌وگو ایلنا:

احتمال تقلب در انتخابات اتاق بازرگانی صفر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۶۸

دو عضو هیات نظارت بر هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی احتمال تقلب در این انتخابات را به دلیل مکانیزه بودن صفر اعلام کردند.

مجتبی خسروتاج در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با احتمال این که برخی رسانه‌ها ممکن است شیطنت هایی مبنی بر بروز تخلفات طول برگزاری انتخابات و یا احتمال تقلب در اعلام نتایج را اعلام کنند گفت: قطعا یکی از دلایل مشارکت بالا در این دوره از انتخابات شمارش مکانیزه آراء است  واین اطمینان خاطر در رای دهندگان ایجاد شده که احتمال تقلب وجود ندارد.

وی همچنین افزود: از رای دهندگان خواسته شده که از فرم های الکترونیکی استفاده کنند و آرای خود را با خودکار آبی یا مشکی ثبت کنند در غیر این صورت رای پذیرفته شده نخواهد بود.

این عضو هیات نظارت بر انتخابات توضیح داد: پس از اتمام رای گیری نیز آراء به صورت مکانیزه خوانده خواهد شد.

خسروتاج تاکید کرد: این تمهیدات اندیشیده شده تا هیچ گونه شائبه ای بابت بروز تقلب درانتخابات ایجاد نشود و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست.

عضو هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در خصوص تفاوت انتخابات این دوره نسبت به ادوار گذشته بیان کرد: یکی از ویژگی های این دوره برگزاری به صورت مکانیزاسیون است  که افراد به وسیله دستگاه و فرم های از پیش تعیین شده ثبت نام می کنند و شمارش آراء 30 دقیقه بعد از پایان زمان رای گیری مشخص خواهد شد.

محمدرضاخباز عضو دیگر هیات نظارت بر هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی در خصوص استقبال بخش خصوصی از این دوره انتخابات اتاق بازرگانی عنوان کرد : امروز قدرتمندان بخش خصوصی بر حوزه های صنعت ، معدن ، تجارت و کشاروزی در صحن محل رای گیری ایستاده اند و این استقبال نشاندهنده این است که حاکمیت توانسته اعتماد بخش خصوصی را به خود جلب و به آینده بهتر امیدوار کند.

وی ادامه داد: در انتخابات این دوره که بیش از 17هزار نفر کاندیدا ثبت نام کردند فقط 13 نفر نتوانستند در انتخابات راه پیدا کنند و این اتفاق یکی از دلایل اعتماد مردم به انتخابات است.

وی در خصوص احتمال تخلف و تقلب در این دوره انتخابات تصریح کرد: چون انتخابات به صورت مکانیزه برگزار میشود احتمال تقلب صفر است به این علت که هیچ فردی امکان تقلب ندارد.

این عضو هیات نظارت بر انتخابات افزود: همچنین هیات اجرایی منتخب کاملا بی طرف است و هیچ کدام از اعضا برتری نسبت به دیگری ندارد و تمام تلاش خود را داریم که رای مردم به عنوان حق الناس حفاظت شود.

وی در پایان تاکید کرد: همگی باید مطمئن باشند که حتی یک رای جابجا نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز