خبرگزاری کار ایران

اعلام آغاز به کار کمپین “آری به تولید ملی” در شعبه خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۸۰۸

تبیین اثرات مثبت حمایت مردم از تولیدات داخلی در ایجاد اشتغال مولد و پویا که به حل مشکل بیکاری نیز کمک خواهد نمود سبب ایجاد اشتیاق در مردم در استفاده از کالاهای داخلی خواهد شد.

توجه به مساله تولید ملی  و فرهنگ سازی استفاده مردم از محصولات ساخت داخل مساله ای بسیار مهم و حیاتی برای بخش های اقتصادی کشور می باشد.  اهمیت این مساله به قدری است که مقام معظم رهبری بارها به این مساله تاکید نموده اند و مسئولان را به ترویج این فرهنگ دعوت نموده اند. در آخرین سخنرانی مقام معظم رهبری  در جمع مردم شریف آذربایجان شرقی ایشان بار دیگر به مساله خرید کالای داخلی تاکید نمودند . رییس جمهور محترم نیز در سخنان خود بارها به این موضوع پرداخته اند. آگاه سازی مردم به ابعاد سودهای پنهان حمایت های آنها از تولیدات داخلی نیازمند عزمی ملی است که تشکل های مرتبط میتوانند نقشی کلیدی در این امر داشته باشند .

 تبیین اثرات مثبت حمایت مردم از تولیدات داخلی در ایجاد اشتغال مولد و پویا که به حل مشکل بیکاری نیز کمک خواهد نمود سبب ایجاد اشتیاق در مردم در استفاده از کالاهای داخلی خواهد شد.در مقابل تولید کننده در صورت حمایت شدن از طرف مردم به مساله افزایش کیفیت کالای خود خواهد پرداخت که همین امر نیز سبب افزایش رقابت بین تولید کنندگان داخلی خواهد شد.

اتاق بازرگانی ، صنعت ،معدن ،تجارت و کشاورزی  در ایجاد فرهنگ سازی بین مردم در جهت اقبال نشان دادن به تولیدات داخلی ،افزایش کیفیت کالاهای داخلی ،افزایش صادرات کالاهای ایران و.... نقشی غیر قابل انکاری دارا میباشد که شایسته است سکان هدایت اتاق در تمام استان ها به افرادی سپرده شود که دغدغه حمایت از تولید را داشته باشند.

کمپین “آری به تولید ملی” به عنوان حرکت و پویشی مردمی   هماره سعی در فرهنگ سازی استفاده مردم از تولیدات داخلی و همراهی تولید کنندگان در بیان مشکلات و دغدغه های آنهاو رساندن صدای آنها به گوش مسئولان و تصمیم گیرندگان داشته است.

توسعه کمپین “ آری به تولید ملی “ در استان های مختلف از طرف مردم و بدون حمایت های دولتی نشان از همراه بودن بسیاری از مردم با این حرکت ملی دارد. مفتخریم بدینوسیله اعلام آغاز به فعالیت رسمی  کمپین توسط جوانان فعال   در استان خراسان رضوی و شهر مشهد  در جوار بارگاه امام رضا(ع) را اعلام نماییم و همزمانی این مهم  را با انتخابات اتاق بازرگانی ،صنعت ،معدن،تجارت وکشاورزی را به فال نیک میگیریم.

کمپین “ آری به تولید ملی “ ضمن دعوت از همه ی دارندگان کارت بازرگانی  به مشارکت فعال در انتخابات اتاق های سراسر کشوروانتخاب حامیان واقعی تولیدات داخلی ، از همه ی اعضای کمپین در سراسر کشور دعوت میکند تا درجهت معرفی و انتخاب شدن افرادی که دغدغه تولید و حمایت از تولیدات داخلی  رادر سطح استانها و ملی  دارند فعال و کوشا در عرصه انتخابات حاضر شده و وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهند.

امید است با انتخاب افراد حامی تولید ملی شاهد تحولی شگرف در فعالیتهای اتاق بارگانی ،صنعت ،معدن،تجارت و کشاورزی  باشیم و فردایی روشن در پیش روی فعالین عرصه تولید ،صادرات و تجارت شکل گیرد.

93/12/17

کمپین “آری به تولید ملی”

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز