خبرگزاری کار ایران

محمدرضا بهزادیان در گفتگو با ایلنا ضمن تشکر از رهبران اصلاحات گفت:

قطار از ریل خارج شده اقتصاد را به مسیر خود بازمی گردانیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۴۶۳

از رهبران اصلاحات می خواهم به جریان و افرادی که در جمع اصلاح طلبان انشعاب ایجاد کرده اند رسیدگی کنند. چرا که کسانی که این انشعاب را ایجاد کرده اند در انتخابات مجلس نیز چنین اقداماتی را انجام خواهند داد.

محمدرضا بهزادیان با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: در ده سال گذشته به بهانه تحریم و دور زدن تحریم‌ها عده‌ای مبالغ سرشاری از ذخایر مالی ملت ایران را به حساب‌های خود واریز کردند و سیاهی و خاکستری بودن اقتصاد کشور را افزایش دادند.

وی همچنین افزود: در دوره دولت احمدی‌نژاد حجم خاکستری اقتصاد کشور افزایش یافت بطوری که هزار میلیارد دلار درآمد نفتی کشور در این دوره دود شد و به هوا رفت. برای جلوگیری از گسترش اقتصاد خاکستری اصلی ترین مجموعه ای که می تواند به کمک دولت بیاید، بخش خصوصی است.

این کاندیدای گروه خواستاران تحول با اشاره به این که تلاش 12 ساله گروه خواستاران تحول موجب ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی شد، اضافه کرد: امیدواریم حضور خواستاران تحول در اتاق بازرگانی باعث ایجاد تغییر و تحول مثبت و افزایش کارایی اتاق شود و ما به دنبال ایجاد شرایطی هستیم که اعضاء اتاق بازرگانی بابت هزینه هایی که پرداخت می کنند از مزایای این عضویت برخوردار شده و خدمات مطلبوب دریافت کنند.

رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران در ادامه گفت: برای رسیدن به اتاق بازرگانی شفاف، پویا ، به دور از انحصار و با نظامی روشن و مشخص ، تمام دارندگان کارت بازرگانی باید کمک کنند تا با حضور اکثریتی گروه خواستاران تحول بتوانیم به این اهداف دست پیدا کنیم.

بهزادیان تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین هدف‌ها پایبندی به شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی است و کارنامه گروه خواستاران تحول در گذشته نشان داده که این گروه به تعهدات خود پایبند بوده و همواره به دنبال بهبود شرایط حاکم بر اتاق بازرگانی است.

رییس اسبق اتاق بازرگانی تهران در ادامه گفت: از رهبران اصلاحات می خواهم به جریان و افرادی که در جمع اصلاح طلبان انشعاب ایجاد کرد رسیدگی کنند. کسانی که امروز در جمع اصلاح طلبان افتراق ایجاد کرده اند در انتخابات سال آینده مجلس نیز چنین خواهند کرد.

وی ضمن تشکر از رهبران اصلاحات گفت: گروه خواستاران تحول خود را مدیون بزرگان اصلاحات می داند و قطعا امید دارند طی دوره حضور خود در اتاق بازرگانی در جهت توسعه اقتصادی، دفاع از پروژه سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، آشتی با بازار های بین المللی و در نهایت آشتی ملی در داخل کشور برای موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز