خبرگزاری کار ایران

جهانبخش نورائی در گفتگو با ایلنا:

تخریب کنندگان را مورد پیگرد قانونی قرار می دهیم/ نشر اکاذیب جرم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۴۵۷

کسانی که این روزها با فرستادن ایمیل و پیامک و یا در شبکه های اجتماعی به خراب کردن چهره های داوطلبان حضور در انتخابات اتاقها دست می زنند، از سر عجز و احساس ناتوانی در برابر سرعت گرفتن جریان تحول خواهی به این کارهای نادرست پرداخته اند.

جهانبخش نورائی نخستین مدیر حقوقی و داوری پس از انقلاب اتاق ایران و کاندیدای گروه خواستاران تحول در بخش کشاورزی در هشتمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق تهران در گفتگوی اختصاصی با ایلنا اظهار داشت: کسانی که این روزها با فرستادن ایمیل و پیامک و یا در شبکه های اجتماعی به خراب کردن چهره های داوطلبان حضور در انتخابات اتاقها دست می زنند، از سر عجز و احساس ناتوانی در برابر سرعت گرفتن جریان تحول خواهی به این کارهای نادرست پرداخته اند و شهامت رویاروئی مستقیم و بدون نقاب را با چهر های شاخص ندارند.

نورایی افزود: برای نمونه در پیامکی مدعی شده اند که چند تن از داوطلبان بخش کشاورزی هیچ گونه اطلاعی از امور کشاورزی ندارند و با این فعالیت بیگانه اند. این حرفها ی بی اساس از سر بی خبری یا غرض است. هیئت اجرائی انتخابات اتاق تهران بر اساس دستور العمل های انجمن نظارت مدارک حاکی از کشاورز بودن داوطلبان را قبلاً بررسی کرده و اجازه ثبت نام را داده است.

این کاندیدای بخش کشاورزی گروه خواستاران تحول اظهارداشت: در مورد خود من اگر صحبت کنم باید بگویم که پروانه باغبانی دارم و هم مجوز پانزده ساله زنبورداری. در هر دو رشته هم بسیار فعالم و محصولات را به بازار عرضه می کنم.علاقمندان می توانند در سایتهائی که در پیام های تبلیغاتی معرفی کرده ام ابعاد فعالیت های کشاورزی مرا ببینند.

نورائی افزود: تخریب گران و شایعه پردازان باید بدانند که با نشر اکاذیب مرتکب جرم می شوند ومسلماً با دست یافتن به هویت آنان اقدام به تعقیب کیفری شان خواهد شد. البته رد هائی از آنها را پیدا کرده ایم.

وی در پایان گفت: بهترین واکنش در برابر این دروغ ها و اهانتها این است که اعضاء اتاق با خرد و تشخیص خود نمایندگان مورد نظرشان را انتخاب کنند تا طرح بدخواهان برای سلب اعتماد اعضاء اتاق نقش بر آب شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز