خبرگزاری کار ایران

مهمترین برنامه های گمرک برای سال 94 اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۹۲

رئیس کل گمرک ایران گفت: مهمترین برنامه گمرک در سال 1394 این است که ارباب رجوع حضوری به گمرک نیاید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، مسعود کرباسیان که درکارگاه آموزشی مسئولین فناوری اطلاعات و آمار گمرکات سراسر کشور سخن می گفت، افزود: برای اجرای برنامه های گمرک در سال آینده ما موظف به پیاده سازی پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک هستیم و 6 مصوبه برای پیاده سازی پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک به تصویب رسیده که مهمترین آنها لایحه حمایت از تولید است که براساس لایحه یادشده گمرک مسئول اجرای پنجره واحد تجارت فرامرزی تعیین گردیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره و تأکید کرد که برای رسیدن به این اهداف باید فضای کسب و کار را در کشور رونق بدهیم که اگر نتوانیم فضای کسب و کار را رونق دهیم آب به آسیاب دشمن ریخته ایم.

وی افزود: رئیس جمهوری در مراسم 22 بهمن از عملکرد گمرک بعنوان یک شاخص پیشرفت در کشور نام برد که این حاصل تلاش شبانه روزی همکاران من در گمرکات سراسر کشور برای ایجاد تحول در نظام گمرکی کشور بوده است.

کرباسیان با اشاره به سامانه جامع گمرکی و کارکردهای آن در انجام تشریفات گمرکی، گفت: افتخار می کنم که سامانه جامع گمرکی به دست جوانان کشورمان طراحی و پیاده سازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز